środa, 13 czerwca 2012

Pianino wspomnień...

Drodzy czytelnicy!
 Mam dla Was świetną wiadomość...
Zaczęłam pisać nową książkę!!!
Zatytułowałam ją "Pianino wspomnień" ...  Po prostu pewnego dnia do mojej głowy wpadł świetny pomysł no i nie mogłam się oprzeć... W porównaniu do Nieosiągalnych ta książka nie będzie miała wątku paranormalnego... Nie zmienia to jednak faktu, że fanom takich klimatów się  spodoba...
Serdecznie zapraszam więc na mojego nowego bloga i mam nadzieję, że polecicie go swoim znajomym..
Oto link do bloga:  Pianino Wspomnień

Czy zagracie ze mną na Pianinie Wspomnień...?

2 komentarze:

  1. Hhahah, pewnie, z chęcią zobaczę, wiesz nawet sama zaczęłam cos pisać, między innymi "Krzywe zwierciadło" pracę idą tak sobie, ale bardzo spodobało mi sie pisanie ;)

    -Bluefrat

    OdpowiedzUsuń