środa, 13 czerwca 2012

Kontakt...

Cześć!
Z tego co zauważyłam, jakoś nie kwapicie się do tego by pisać komentarze...
Ale to nic! Bo można też na dwa inne sposoby...
Dlatego też podaję wam dwie drogi, którymi możecie się ze mną skontaktować:
e-mail : nieosiagalni@onet.pl
gadu-gadu: 12884796
Dzięki temu możecie pisać do mnie o najróżniejszych sprawach.
Pytać mnie o nowe rozdziały, komentować poprzednie, wysyłać recenzje tego co już napisałam, różne obrazki, które znaleźliście w sieci... Nawet cytaty, które spodobały się wam najbardziej.
Możecie również wysyłać mi własne teksty a ja, jak tylko znajdę chwilę z chęcią je przeczytam i wyrażę moją opinię : )
 Mam nadzieję, że osoby, które często wchodzą na mojego bloga ucieszą się z tego powodu : )
                                                                                                                               Pozdrawiam Czaarna.

1 komentarz:

  1. Hej, będziesz pisała jeszcze jakieś rozdziały tej książki?? ;p

    OdpowiedzUsuń