środa, 14 listopada 2012

Libster Award

Witajcie kochani czytelnicy!
Właśnie zostałam nominowana przez blog:: http://stylbycia.blogspot.com/
Bardzo dziękuję :D

- O co chodzi z nominacją?
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

- Moje odpowiedzi:


1. Masz zwierzątko?

- Tak.
2. Twoje hobby to... ?
- Sztuki walki i ZHP.
3. Lubisz czytać książki o wampirach?
- Tak.

4.Masz prawdziwego przyjaciela?
- Myślę, że tak.
5. Lubisz dostawać prezenty?
- Chyba jak każdy, ale tak.

6. Jaki masz kolor włosów?
Czarnoczerwonokasztanowe :D
7. Długo jesteś blogerką?
- 3 lata.
9. Uważasz się za kogoś ważnego?
- Zależy w jakiej dziedzinie, ale chyba nie...
9.Co było twoim najgłupszym wyczynem w ostatnim czasie? - Skręciłam nadgarstek skacząc przez kozła.
10.Twoja ulubiona bombonierka to?
- Nie posiadam.

11.Byłaś kiedyś za granicą?
- Tak.



Moje nominacje:

1.pamiętniki wampirów
2.oliwia-moda-dodatki
3.dziwneprzypadkinastolatki
4. my-love-inspiration
5.nienormalna-nastolatka
6.hafty-nastolatki
7.asiab-mojehafciki
8.amanoo-store
9.katalog-opowiadan.
10.niemozliwa-milosc yaoi
11.opowiadania-luana-slash

Moje pytania do nominowanych:

1. Lubisz wysyłać pocztówki?
2. Jakiego zespołu słuchasz najczęściej?
3. Wiesz co to bookcrossing?
4.Jaki gatunek książek czytasz najczęściej?
5. Jesteś harcerką/harcerzem?
6. Lubisz gotować?
7. Co sądzisz o globalnym ociepleniu?
8. Gdybyś mógł/a przenieść się w czasie, jaki wiek być wybrał/a?
9. Jaką książkę ostatnio czytałaś/łeś?
10. Lubisz jakiś sport?
11. Grasz na jakimś instrumencie?

Dajcie znać, czy do Was doszło ...

2 komentarze:

  1. Doszło:)Dziękuję, na pytanka odpowiem innym razem i puszczę dalej:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Nie za bardzo 2.Paktofonika 3.Nie 4.Fantasy/Horror/Romans Wampiry wilołaki Czarownice Upadłe anioły Nefilowie itp. 5.Nie 6.Nawet 7.Pff Lipno 8. Mh wiek nie wiem o wiem Sredniowiecze :)
    9.Finale 10.Nie :) Nie wiem czy tu miałam odpowiedzieć ale odpowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń