piątek, 11 maja 2012

Przerwa.

Informuję, że przez jakiś czas nie będę dodawać rozdziałów, ponieważ szukam wydawnictwa i tak trochę nie wypada...
Z tego co zauważyłam, w umowach często jest, że nie wolno publikować Utworu więc bardzo  mi przykro, ale jeśli znajdę wydawnictwo usunę wszystkie posty z rozdziałami a dodam informację o książce do kupienia.
                                                                                                                   
                                                                                                                                                    Pozdrawiam
Czaarna. ^ ^

4 komentarze:

  1. Obyś szybko znalazła! Znajdziesz :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Załamałam się ostatecznie, ta książka jest moim uzależnieniem :D No ale ważniejsze jest to żebyś znalazła wydawnictwo i coś z tego miała, a nie to czy mi to pasuje :p Mam nadzieję, że Ci się uda, życzę powodzenia, oby jak najszybciej,a kupie ją na pewno ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że szybko znajdę kogoś, kto bez żadnych kruczków, haczyków itp. będzie chciał wydać moje wypociny ^ ^
    Jak będę chciała to może dam komuś jakiś spoiler czy coś .. hihi : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kuś, nie kuś :D:D:D

      -Bluefrat

      Usuń