piątek, 8 lutego 2013

Blog o ludziach z ławeczki pod czatem...

   Zastanawiacie się pewnie co się ze mną stało... Czemu już nie publikuję?

Pomimo tego, że napisałam dwie części Nieosiągalnych nie mam zamiaru dalej udawać, że umiem pisać paranormal romance. Zaczęłam nowy projekt, podchodzący pod fantastykę, akcja dzieje się w innym świecie, gdzie czasy są mniej więcej podobne do naszego średniowiecza/renesansu.
Jeśli jednak interesują Was dalsze losy Susan i Michaiła piszcie na GG 12884796 a z pewnością dostaniecie obie części ( II nie całą, bo usunęły mi się ostatnie rozdziały.... ).
Nie zmienia to jednak faktu, że wciąż prowadzę bloga, tyle że teraz innego... 

ZS - blog o ludziach z ławeczki pod czatem...

Tam znajdziecie WIELE. Dużo moich miniaturek, może coś z Susan i Michaiłem... Może nawet Katherine i Rupertem *-*
Będą tam również moje przemyślenia, wiersze itp.

 Jeszcze raz serdecznie zapraszam i przepraszam za to, że nie dokończę historii Susan i Michaiła ale... Sami możecie ją dokończyć...


                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz