piątek, 1 czerwca 2012

Wiersz...

Tęsknota za Michaiłem i Susan doskwiera ... ?
Przedstawiam wam więc wiersz, który pojawi się w II części pt. " Nieosiągalni: Kolekcjonerzy"...

Nieosiągalni
"Pomyślałbyś, że jestem pijana
gdybym powiedziała ci, że cie kocham?
Powiedziałbyś, że jestem szalona
gdybym powiedziała ci, że jesteś częścią mnie?
Powiedziałbyś, że jestem nienormalna
gdybym powiedziała ci, że chcę spędzić z tobą resztę moich dni?

Ja nie.

Ale ja nie jestem tobą.
Nie jestem twoim sercem ani twoją duszą...

Jestem tylko częścią tego świata, który próbuje nas zniszczyć.
Który uparcie, próbuje odebrać mi to co najcenniejsze.

Miłość.

Ciebie.

Nas."

Proszę o obiektywną krytykę :D

4 komentarze:

  1. O_o to tu można komentarze dawać xD No to wiadomo, że wiersz na wysokim poziomie :D co tu dużo pisać, ma Jagoda ma talent :D

    OdpowiedzUsuń
  2. tego nie da się obiektywnie krytykować, masz po prostu talent ;* ^^

    -Bluefrat

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny :*. Nie ma co krytykować.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny :-)
    ej mam pytanko: nie wiesz może jak tu dodać do obserwowanych?? Bo bym cie dodala xD

    OdpowiedzUsuń